КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ

УЖГОРОДСЬКИЙ ІНСТИТУТ КУЛЬТУРИ I МИСТЕЦТВ

ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

ПЕРШИЙ БАКАЛАВРСЬКИЙ РІВЕНЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Практична підготовка здобувачів вищої освіти в КЗВО «Ужгородський інститут культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради є невід’ємною складовою освітніх програм підготовки фахівців за першим  (бакалаврським) рівнем вищої освіти за денною та заочною формами навчання.

Мета практики – оволодіння здобувачами вищої освіти сучасними методами, формами організації роботи в галузі їх майбутньої професії, формування у них професійних знань, умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних виробничих умовах, виховання потреби систематично оновлювати свої знання, вести наукові дослідження та творчо застосовувати отримані знання в практичній діяльності.

Спеціальність «Музичне мистецтво»

– виконавська практика

– виконавська практика та практика роботи з творчим колективом;

– педагогічна практика;

Спеціальність «Сценічне мистецтво»

– навчальна практика;

– виробнича (переддипломна) практика;

Спеціальність «Менеджмент соціокультурної діяльності»

– навчальна практика (ознайомча);

– виробнича практика (менеджерська, переддипломна);

Спеціальність «Хореографія»

– навчальна практика (ознайомча, фольклорна);

– виробнича практика (педагогічна, переддипломна);

Спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»

– навчальна практика (бібліотечна, архівна);

– виробнича практика (переддипломна);

Спеціальність «ХОРЕОГРАФІЯ»

У рамках навчально-ознайомчої практики студенти І курсу відвідали клуб спортивного танцю «Грація». Керівник клубу – заслужений працівник фізичної культури та спорту України, суддя Міжнародної категорії

Мишко О. М. Тренер (педагог) клубусуддя ІІ категорії Доманська В. М.

Викладач-керівник практики – заслужений працівник культури України Шютів М.А.

Педагогічна практика студентів І курсу (за скороченим терміном навчання).

Спеціальність «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»

Навчальна практика з дисциплін «Менеджмент в ДІС» та «Документознавство» проводиться з метою закріплення набутих  теоретичних і практичних знань, отриманих за період навчання, ознайомлення із загальною і функціональною структурою організаційної будови документальних інформаційних інституцій, ознайомлення з формами організації виробничих процесів, методами та технологіями. Щоб студенти мали змогу скласти особисту уяву про діяльність документально-інформаційної сфери, були організовані та проведені екскурсії для студентів денної та заочної форм навчання до таких ДІС:

  –  головне управління статистики у Закарпатській області Державної служби статистики України;

  –    Закарпатський обласний краєзнавчий музей ім.Тиводара Легоцького

        (бібліотека, музейні фонди, виставкові зали, колекції);

  –   музей історії управління Служби безпеки України в Закарпатській області та архів служби безпеки.

 

Спеціальність  "Сценічне мистецтво "

 Студентки ІІІ курсу заочної форми навчання  на практиці в Комунальному закладі "Закарпатський обласний академічний  театр ляльок" Закарпатської обласної ради : заслужена артистка України  - Світлана  Кобзиста,  випускниці освітньо - кваліфікаційного рівня "Молодший спеціаліст" Ганна Ліпчей та Олександра Павлюк.

Минулої неділі Закарпатський академічний обласний театр ляльок "Бавка" відкрив свій 39 театральний сезон.До відкриття свята лялькарі підготували прем’єру вистави "Зоряний Малюк" за п’єсою Євгена Тищука.

Подія надзвичайно важлива.Ще більший інтерес викликає те,що одну з головних ролей – Левенятка виконує наша землячка випускниця Ужгородського коледжу культури і мистецтв Ганна Ліпчей.Родом дівчина із села Дешковиця, закінчила Брідську ЗОШ І-ІІІ ступенів.

А на професійній сцені вона дебютує.

- Це перша моя роль у театрі, -- розповідає Ганна. -- Після закінчення коледжу мене запросили сюди на роботу. Тут надзвичайно цікаво. Щоразу на мене чекають нові знайомства,юні глядачі з цікавістю і нетерпінням чекають на зустрічі із казковими героями. У виставі йдеться про захоплюючу зустріч у нічному лісі інопланетного Зоряного Малюка зі звірятами Левеням та Кошеням,про небезпечні пригоди друзів у подоланні підступних задумів Гризолди – Звіроловки.

Зникнення прибульця та відчайдушні дії друзів по врятуванню Зоряного Малюка демонструють неабиякі якості маленьких героїв – мужність,здатність до самопожертви та винахідливість у небезпечній ситуації.

Ганні Ліпчей пощастило і в тому, що режисер вистави – заслужена артистка України Наталія Орєшникова,сценографію створила київська театральна художниця Наталія Ягупова, а музику написав чернівецький композитор Євген Столяр. У виставі багато надзвичайних світлових ефектів.Вдало підібраний акторський склад – тут зайняті досвідчені майстри сцени – заслужена артистка України Світлана Кобзиста та Олена Пишка.

Високої думки про Ганну Ліпчей викладач коледжу Наталія Орєшникова:

- Це надзвичайно обдарована і талановита акторка. Вона легко і невимушено ввійшла в роль, у неї поставлений голос, уміє знайти спільну мову із юним глядачем. Відчувається, що вона виросла в селі, у дитинстві досхочу наслухалася бабусиних розповідей, легко і невимушено перевтілюється в образ казкового героя, змушує хлопчиків і дівчаток разом переживати за події, які рогортаються в сюжеті. Свої почуття тонко передає інтонацією голосу, вона прекрасно володіє літературною мовою. Незважаючи на те, що Ганна лише стає на акторську стежку, усе вийшло в неї на належному рівні, за що одержала неодноразові вибухи схвальних овацій. Це говорить про те, що дівчина має перспективу, за такими як вона – майбутнє театру. Головне – щоб вона постійно працювала над собою, вдосконалювала професійну майстерність. Бо лише у праці можна добитися чогось у житті.

Будемо стежити за творчими висотами Ганни Ліпчей.

Із дебютом Тебе

Василь ШКІРЯ

Спеціальність «Музичне мистецтво»

Виконавська практика сприяє активному розвитку виконавських навиків та здібностей, формує виховання естрадної витримки, відповідальності, цілеспрямованості, волі, наполегливості.

Педагогічна практика є однією з форм підготовки випускників інституту до педагогічної діяльності. Метою проходження педагогічної практики є підготовка молодих спеціалістів, яким необхідно дати сучасні знання та якісну практичну підготовку, сформувати у них потяг до педагогічної діяльності, творчого пошуку.

До завдань концертмейстерської практики входить формування у студентів художнього смаку, відчуття стилю, широкого світогляду, виховання прагнення до самовдосконалення. У значній мірі результат виступу соліста-вокаліста, соліста-інструменталіста, інструментального чи хорового колективу, залежить від професійності концертмейстера, його вміння зберігати пульс твору, відтіняти і доповнювати сольну партію. Саме концертмейстер повинен створити всі умови для розкриття виконавських можливостей соліста